Sudah tonton! The Twilight Saga : New Moon

Jumaat lepas, iaitu beberapa hari sebelum gaji. Aku pergi mengorbankan not sepuluh ringgit yang sepatutnya aku gunakan untuk belanja dua hari sebelum dapat gaji. sengkek gilahh Hasutan oleh si Edward Cullen yang the very the handsome membisik2 dengan kerap di gegendang telinga, begitu juga dengan jelingan tajam si Jake the Werewolf yang sangatlah macho itu berhasil! tengok dia punya abs, menjejeh2 air liur keluar


Hurm.. Anyway, buat yang tengok first movie, Twilight. Maybe ada antara korang yang rasa kurang syok, sebab kali ni kurang aksi2 mantop.. hey3.. jgn fikir aksi lain daa.. Storyline kali ni, lebih banyak adegan romantik dan kekecewaan Bella setelah ditinggalkan Encik Drakula Cullen. Mujur jugak ada Jake datang memberi harapan dan cinta baru untuk Bella. Tapi di pengakhiran cerita, Bella tetap memilih Cullen. Jalan cerita tergantung tak bertali di situ. Yang aku pasti, akan datang mesti ada twilight yg ke-3.. cerita brief aje.. kalau cerita semua nanti korang tak pergi tonton pulak..


Conclusion-nya, kali ni cerita agak slow sikit. Walaubagaimanapun, saya sebagai pengarah amat berpuas hati dengan lakonan kesemua pelakon saya.eh2.. apakah??


Empat bintang aku bagi untuk The Twilight Saga, sebab aku suka cerita romantik2 ni.. Korang mesti tonton sebab masing2 suka benda yang berbeza.. Bukan ke begitu?? So sebagai pengakhiran entri ini, aku kepilkan bersama2 gambar2 selepas menonton..


Tiket merupakan bukti utama!


Lepas Twilight layan Nur Kasih Finale kat food court.


dalam lif pun layan...


three of us.. dari kiri, Ijal, Kak Zai & aku..

7 Response to "Sudah tonton! The Twilight Saga : New Moon"

  1. Fatin Farhanah Says:

    aku ase menyampah ah plak kan..sume nk cite sal bulan mengambang penoh nhe...kang aku buk ciet sal kala malam bulan mengambang bru tawu la kan..
    mentang2 big cinema kat cni x tayang..aku ase layak bakar jeh panggung tuh...beballlllllll

  2. Liyana Says:

    oh aku ajak tgk bersama tak mahu yerrrr

  3. Unknown Says:

    faten : bakar je! kate panggung, tp xnk tayang pulak cerita2 baik camni!

    yana : ko ajak aku tgk 4bia kan? bkn twilight kn?? huhuhuhu..

  4. Liyana Says:

    oh a'ah ek pija.hahaha aku yg silap.

  5. Unknown Says:

    yana! nape ko xbg org komen pos psl twilight tuh?
    huhuhu.. ko takot kene tembak ngan akak ko ke pe?

  6. Liyana Says:

    yer yer aku da bgi org komen dah.aku tgk peminat edward hentam aku.hahahahaha.ko pon tau citerh tuh bnyk slack kalo tgk secara details.dan jacob very d nyummehhhh

  7. Unknown Says:

    ahahahaha!
    jacob sgt menyelerakan weh..
    sampai buta mataku dengan kekurangan ceritanyahhh..